30 Haziran 2022 Perşembe

Kıvılcım Ural: Ben Vazgeçmezsen!

İlk albümüm Rüya Raporları’ndan sonra çıkarmış olduğum 3. single ‘Ben Vazgeçmezsem’ ile baş başayız. Bir tane YouTube kanalı açmıştım en son 17 abone vardı bu şarkıyı paylaşmak için gün boyu prova,onun şifresini bulmaya çalıştım sonra ordan yükledim. Öncelikle size anlatmak istediğim çok güzel düşüncelerim var. Bu şarkı 100 kere deneyip tekrar kaybedersen sana ne yapman gerektiğini anlatıyor. Cesur ve hoyrat olmayı da. Hatta; güzellikten, iyilikten şaşmasan da bile bile ladeslerini de. Umarım sana da iyi gelir. Ben bu şarkıyı yazdığım zaman yıl 2016 lar gibiler olabilir. Yani yepyeni değil. Ama bu genellikle bende böyle nedense. Ben hemen açılamıyorum. Bir de biliyor musunuz ben bu şarkıyla birlikte ilk defa bağımsız müzik yapma kervanına katılmış oldum. Bundan böyle ikinci albüm ve bir çoğu kendi şirketimizden yayınlanıyor olacak. Yaşasın kendi kendinin patronu olmak ve özgürlük🕊! Bu şarkıyla bu özgürlük hissini ilk defa yaşıyor olmam benim için biraz ironik, çünkü aynı bu şarkıda anlattığım gibi henüz daha müzik yolumun en en en başındayken yoldan vazgeçmem için en en en değişik girdaplar önüme serilmiş olsa da hiç bir gün yolumdan geri dönmedim.Şarkıda da diyorum ki “Ben vazgeçmezem hayatın yolları çok uzun çok uzun “🕊Haydi dinleyin!

Bir de ‘Aşktan Ölen Var mı?” nın ikonik klibini hatırlıyorsunuz, aynı Yönetmen dostum Cansu Boğuşlu işte bu klibi de çekti. En yakın arkadaşlarımla klibimiz oldu. Cansunun siyah saten çarşaflarını bu klipte yok ettik. Benim yüzümden o gece kuş tüyleri ile uyudu. Ve tüm evi kuş tüyleri ile mumyalandı.Cansu’nun misafirperverliği ve o gün yanımda olan arkadaşlarıma gerçekten tek tek teşekkür ederim. Siz olmasaydınız bu kadar eğlenmezdim , böyle de olmazdı♥️

Bu arada albüm Eylül’de geliyo. Bu şarkı albümde de olacak.

Söz Müzik : Kıvılcım Ural

Düzenleme: Onur Gülanber, Baturalp Yılmaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder